Inte ens tänk det magiska ordet...

Var ju meningen att jag skulle komma igång igen med springningen den här veckan. MEN nu är det så att halsbesvären har kommit tillbaka. Ont i halsen och hosta har jag igen. Träning verkar vara något av ett förtrollat ord. Uttala det inte högt, tänk det inte ens för då råkar du säkerligen på en förkylning. Nej, jag är inte bitter... (?)

Igår åkte mor,far, hund och jag ut till Lunedet för att leta efter kantareller och strosa omkring lite. Det slutade med en handfull kantareller och en varsin bamseglass. Tog en hel del bilder med nya kameran som ni ska få se senare idag!

KUL att ni gillade bilderna i förra inlägget :) Nu måste jag hoppa på min lila cykel och fara iväg!
Ha en fin dag! 

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0