Ett nytt upplopp väntar

Onsdag och bara två dagar kvar till tenta. Bara upploppet kvar nu som sagt. Idag har det känts relativt bra med pluggandet men kommer in i förvirrningsfaser emellanåt och fattar då inte hur jag ska klara tentan! Det är så mycket, som alltid.

Helgen i kga kanske är lite sent att skriva om men var på en superrolig avslutningsfest med mitt före detta volleyboll-lag! Började kvällen med trerätters middag och fortsatte sedan festen hemma hos Linda för att sen dansa loss på Statt! En lyckad kväll med en jobbig efterföljande söndag! Men det kan man ta! Hoppas det blir mer fester med er snart! Har alltid så kul ihop! Saknar verkligen volleybollen... Och alla roliga cuper och matcher med laget! Hoppas på att nån gång i framtiden börja spela igen... För jag behöver verkligen lagkänslan, nästan det man saknar mest!

Hade lagt upp en fin pluggplan för imorgon men kom helt plötsligt på att jag ska ju till tandläkaren imorrn bitti! usch...inget jag ser fram mot. Dessutom är det en elev som ska stå o rota i mina tänder en evighet... Har verkligen inte tid med det nu. Men bara att ta sig i kragen och gå dit antar jag...

Igår ringde förresten Helena från Schweiz! Var ett tag sen nu och det var så kul att höra hennes röst =) Blir lite avundsjuk på allt hon får lära sig och uppleva där nere! Verkar vara helt underbart! Och det gör ju inte mitt sug efter att åka skidor och snowboard mindre direkt ;) Kanske kommer ner på ett besök iaf =)

Långt inlägg, nu ska jag sluta svamla och plugga lite till innan sängen kallar.

Två bilder från tolvslaget nyår... Lite väl sent jag vet :)

image132

image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0