Utmaning!

Kände att det var på tiden jag antog utmaningen... :)

Tre saker jag gör när jag vaknar:
Tittar på klockan och tänker: Jag kan sova några minuter till...
Såhär sommartid när jag är ledig är en långpromenad med hunden i huset obligatorisk.
Äter frukost, helt klart den viktigaste och godaste måltiden!

Tre saker jag måste ha under dagen:
En stunds egentid.
Telefonkontakt (eller riktig kontakt!) med Johan.
Mat, annars skulle man inte komma långt! :)

Tre personlighetsdrag på mig:
Känslosam
Envis
Sällskapssjuk

Tre saker jag ägnar mig åt:
Träning (just nu mest löpning)
Jag ägnar mycket tid med mina vänner.
Just nu ägnar jag en del tid åt att lära mig fotografera.

Tre saker jag är rädd för:
Att förlora någon nära.
Eld
Svartsjuka

Tre saker jag drömmer om:
Att köpa drömhuset och inreda det!
Just nu drömmer jag om att resa iväg. Gärna till New York, Barcelona eller Grekland!
Att skaffa en egen vovve!

Jag utmanar Malin, Alexandra, Emma, Karin och alla er som känner er manade!



(facebook är en rolig plats, hittade denna bild på mig där igår, och självklart gör jag min "jagärlitealkoholpåverkadpussmun-min" haha!)

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha

ja det va inte så spännande, missade halva jag m!

Nu e d hells kitchen, grymt!

Ja jag gillert! Kgadialekten e ju ganska så rolig o skriva för de som förstår liksom =)



Ha en underbar kväll ska anta utmaningen imorgon för nu e jag för trött men kul ska d bli! Tack för du utmanade mig. Man lär liksom känna lite folk så här när man bloggar, hihi

Kram K

2008-08-07 @ 22:02:38
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Emma

Får fixa utmaningen imorgon :D

2008-08-07 @ 23:24:08
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: V

Vad skoj att du antog utmaningen ;D

2008-08-09 @ 18:55:06
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0