Uppdatering :)

Har inte uppdaterat på någon dag upptäckte jag, dagarna går så himlans fort alltså!
Idag har jag och Sofia varit på Vingåker factory outlet. Vi var något skeptiska imorse då vi hoppade på tåget mot vingåker. Konduktören tog våra biljetter och utbrast glatt: Åh så ni ska till storstan! haha! Men outlet-affären/fabriken var riktigt stor och bra! Kunde ha fått med mig hur mycket som helst hem! Detta var iaf mina kap:

*löparjacka Craft
*tränings tröj-jacka Craft
*Jeans Replay
*Flip-flops Puma
*Kofta Filippa K
*Jättefint armband
*Bikini Panos

Som ni ser fick en hel del kul komma med hem:) Jag är fruktansvärt lat när det gäller att fota nya grejer men ska försöka hinna med det imorgon! Imorgon blir det för övrigt att vara hemma och hämta andan innan det på onsdag troligtvis bär av till Stockholm! Händer mycket nu, skojskoj!

Kommentarer
Postat av: Tp

Ha en trevlig dag :)

2008-08-12 @ 09:12:35
URL: http://duckling.blogg.se/
Postat av: Tp

Ha en trevlig dag :)

2008-08-12 @ 09:12:36
URL: http://duckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0