Segare än segast

Man blir så himla seg av detta regnande alltså! Orkar verkligen inte göra någonting. Pallrade mig upp imorse på en promenad med Aida iaf men utöver det har jag inte åstadkommit mycket denna dag.
Nu ska jag ta en dusch sen får det bli en liten sväng ner till stan för att hämta ut mitt H&M paket (kanske visar resultat senare!). Funderar på att träna lite på att fota här hemma sen, bara för att göra något vettigt av dagen.
Idag är det fredag (och dessutom det magiska datumet 080808!) vilket innebär att Johan kommer hem ikväll! En stor ljuspunkt i denna trista, gråa vardag!

Vad hittar ni på en regnig dag som denna? ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi hade sol vi ;) Eller ja, molningt med solglimtar... men inget regn iaf! :)

2008-08-09 @ 09:08:45
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0