Helgen som var...

(varning långt tjatigt inlägg!)

Tog någon dag ledigt från bloggandet, men nu är jag tillbaka. I lördags var jag och Johan som sagt i Örebro på Marieberg. Det visade sig att det var fler än vi som hade tänkt den briljanta tanken att åka till Marieberg denna lördag. För första gången på ett bra tag öste regnet ner och det var lördag. Fullt med folk överallt + massa jobbiga ungar. Hittade inte så mycket. Fick med mig ett par mysbyxor, underkläder, Moringa body-butter (min favorit!) och E-vitamin spray för ansiktet (ny favorit redan!). Trött på rea nu. Är lite avundsjuk på folk som är duktiga på att fynda på rean. Själv hittar jag aldrig någonting utan tycker mest det är jobbigt.
Hade en mysig kväll i lördags med Helena och Lisa som var hemma på besök, åh lovely att träffa er igen! I söndags fick jag hoppa in och jobba 4 timmar. Kändes ok med tanke på pengarna:) Men nu blir det inget mer jobb. Efter jobbet hängde vi hemma hos Karin och Helen och åt en massa god mat. Tror vi åt konstant från 14-tiden till 22-tiden! haha!

Idag är det måndag igen och sommarvärmen är som bortblåst. Känns nästan lite höstaktigt ute. Tycker visserligen att hösten är ganska mysig men är inte riktigt redo för den än känner jag. Mer värme tack!
Jag har varit ute och gått med Pernilla i nästan två timmar och varit och handlat med mor. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar (bortskämd?).

Hoppas ni haft en bra helg och en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är inte heller så bra på att fynda... tycker mest det är raffsiga plagg ändå som jag bara kommer använda 2-3 ggr och sedan kasta bort... ungefär!

2008-08-04 @ 17:35:42
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: melinda

hehe rea är jobbigt ibland faktiskt, alla är så hispiga och man hittar aldrig rätt storlek på den grejjen man väl vill ha :) förutom det så är rea jättekul :D



jadå min helg har varit kanonbra! hehe vad gulligt ;) ja nervositeten är ganska stor nu, man springer hemma bara å väntar på att det ska börja :)

och resultatet kommer bli jätteroligt att se :D vad läskigt! hehe



2008-08-04 @ 19:19:52
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Catomarianne

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-02-18 @ 14:36:31
URL: http://catomarianne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0