Bra träningsdag

Idag har varit en bra dag motionsmässigt. Innan frukost gick jag ca en timmes promenad med vovvan sen blev det en svamp-plockar-promenad med mamma och vovvan mitt på dagen. Nu på kvällen blev det även en springtur på ca 7 km. Känns i benen vill jag lova. Men det är härligt:) Behövde en riktig genomkörare nu innan vi åker iväg till Rhodos. Förrutom tränandet idag har jag hunnit med en sväng på stan och fixat det sista inför resan och sen har jag hunnit kolla en hel del på friidrotten. Stor besvikelse att Stefan Holm inte tog någon medalj men de andra var helt enkelt för bra. Kul att Wissman och Klüft gick vidare iaf, får hoppas på någon medalj där (kanske inte så troligt men hoppas kan man ju alltid!)

Nej nu blir det dusch sen varma mackor med kantarellstuvning!

Imorgon bär det av, vädret verkar bli kanon hela veckan om man ska tro på prognoserna :D
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag köpte en Nikon D40. Läste om den och Canon 400D, men meningarna är ju delade beroende på vad man är van vid/gillar o så :) och de som var neutrala tyckte väl att de var jämlika i princip. Det enda är väl att AF-motorn sitter i kamerahuset på Canon och i objektiven hos Nikon men det känns som det kvittade. Kommer inte köpa nåt nytt objektiv det här året i alla fall så då hinner man ju ändå spara ihop! :) Tyckte Nikonkameran passade mina händer bättre så jag gick på det i slutändan ;)



Ja herregud, det är ju asmycket att lära sig! Jag fick med en gratis 2 timmars kurs också som jag ska anmäla mig till i höst!



Har mest testat att köra på autoläget än. Provade lite att ändra bländare och slutartid också, men längre än så har jag inte hunnit :)

2008-08-19 @ 21:05:35
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Karin

Kantarellstuvning ge mig =)

Haha



Skoj!

Jag har m spelat VB i orion för en herrans massa år sen...



Tokigt, jag såg dig inte. Jag satt här i receptionen och kikade nyfiket på alla =)



Ha d fint =)

2008-08-19 @ 21:13:22
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh tack så mkt gumman=)

Ha det så underbart i Rhodos nu och sola lite extra för min del också.

Så ses vi när du kommer hem.

Massa kramar

2008-08-20 @ 09:32:52
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0