Back in Götet

Så var man tillbaka i kära Göteborg igen. Känns lite konstigt efter att ha bott hemma i hela tre månader. Lägenheten var i ren, hel och fin så det var skönt, har varit lite orolig för den då den varit i främmande händer!

Har haft fullt upp idag hela dagen. Åkte hit tidigt imorse sen har dagen fyllts med lite mys med Johan, middag med vänner från klassen, te med Helena och uppackning av saker (är inte klar än på långa vägar!). Nu är jag verkligen dödstrött och ska strax gå och sova.
imorgon börjar skolan igen. Jobbigt men ändå skönt att komma tillbaka till vardagen. Imorgon är det även jag som ska gå raka vägen till mitt gym och tina upp träningskortet :) Har längtat efter träningen!

Bjuder på två något slarviga bilder på min favorit öl från Grekland...Inte för de har något med texten att göra, men strunt samma!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0