lugn söndag

Har haft en mycket lugn söndag som började med scones-bak med Malin. Annars har jag inte gjort sådär supermycket idag, städat lite, handlat, sovit (känt mig lite seg från gårdagen). Nu på kvällen blev det film med te och jordgubbs smoothie :) så gott!

Även gårdagskvällen var hyffsat lugn, vi drack lite vin hemma hos mig till att börja med och åkte sen för att möta upp några kompisar på Vasastan, tog några öl och cyklade sedan hem. Helt lagom kändes det med tanke på förkylningen. Vill verkligen att den ska gå över nu, har inte kunnat träna nu på några dagar och det känns lite frustrerande... Men imorrn blir det träning oavsett hur jag mår! :)

Ledig imorrn också... slappt schema nu, går bara halva tis och ons sen är jag ledig till på sön...skönt, ska passa på och åka hem och träffa Johan då!

Lite bilder från i somras, på vår söta vovva :)

På favvoplatsen i båten, såå fotogenisk :)
image82

Någon som skäms något fruktansvärt över att behöva ha flytväst, vill inte alls bli fotad nu, hehe sötnos!
image83

Kommentarer
Postat av: terrortompa

Hejkon bejkon syster fluster oj längesen vad du gör sitter på kajen och metar eller kokar torsk jag är långt bort Azerbadjan bilen är trasig och ryggen i morgon skjuta pangpang praktik jag ska på v 41 i staden jag bodde förut hoppas det går bra i skolan lilla humla kram kram senapsgam

2007-09-17 @ 00:57:24
Postat av: Anonym

jaa vovven är söt :D
bättre med förkyldningen?
nej va inte ute i lördags..hemma o vilade benhinnorna. kga i helgen? jag funderar jag..
kramkram!

2007-09-17 @ 19:04:02
URL: http://malinminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0