fullspäckat schema

Har inte bloggat på några dagar nu, har verkligen haft supermycket att göra! Mestadels roliga saker så inte mig emot :) Helgen hemma i Karlskoga var såå bra! I fredas firade ju jag och Johan 5 år. Vi hade planer på att gå på restaurang men bestämde oss sedan för att fira hemma med middag, tända ljus, vin och byte av presenter :) Fick ett sååå fint halsband av Johan, tack älskling! Vi hade en jättemysig kväll ♥
I lördags var jag på födelsefest hos Linda, kvällen slutade på statt där vi såg Sahara Hotnights spela. De var sådär tyckte jag men mycket folk var ute! Var dock roligare på förfesten än på statt... som vanligt...
Idag har jag också haft en fullspäckad dag här i gbg, som inleddes med ett spinningpass kl 07.00 (hurtigt or what? hehe) på mitt "nya" gym fysiken! Skönt o komma igång igen! Sedan har dagen följts av skola och många timmar på köpcentrat Allum. Var så trött att jag inte var så shoppingsugen (är det möjligt?) men trevligt hade vi...

Nu ska jag sluta svamla och gå bums i säng...! Sov gott!

Bjuder på en läskande bild från i somras..... yumyum...
image78

Kommentarer
Postat av: Areline

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-05-19 @ 14:32:26
URL: http://areline.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0