förkyld

En dag kunde jag träna på mitt nya gym innan förkylningen slog till. Blir alltid såhär när jag kommer tillbaka till Göteborg, slår aldrig fel. Halsen gör ont och näsan rinner..usch.. Är iaf på bättringsvägen nu och hoppas faktiskt kunna träna imorrn igen, även om jag inte borde. Är jättemånga i klassen som är sjuka... Är väl inte så konstigt när 90 pers sitter i n liten föreläsningssal i flera timmar.. Alla får väl samma smitta...Nog om det..

Idag har jag varit ledig (eller rättare sagt jag tog mig ledigt). Har varit en bra dag, började lugnt med tv-spel uppe hos Malin, spelade super mario på ett gammalt nintendo, hur kul som helst, lite nostalgi över de där gamla tv-spelen! Sedan tog vi en långpromenad till godisaffären (hmm...?) och handlade en massa annat för kvällen. Kvällen spenderades hos Josefin och Agne med taco och godis mys:) mycket trevligt.

Känns så bra med nya lägenheten, man har alltid sällskap när man ska hem, alltid någon att umgås med! Malin och jag prakiskt taget bor hos varandra:) Hon bor alltså 6 våningar upp!

Imorgon blir det troligtvis lite party och kanske utgång.. Hoppas förkylningen känns bättre då!

saknar dig älskling... Bild från Indonesien i våras...
image81

Hjälp vad klockan var mycket... Är nog bäst jag kommer i säng nu. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stackars gumman, inte kul att vara förkyld.
Gud så skönt att du trivs bra i ditt nya hem=)
Vill jätte gärna komma och hälsa på snart, ska verkligen försöka komma innan året är slut.
Kraaama

2007-09-15 @ 10:38:13
URL: http://thisismylife.blogdog.se
Postat av: Steinsophie

Brilliant site. Cheers.

2008-09-24 @ 14:44:58
URL: http://steinsophie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0