Dilemma

ojoj nu är jag i valet och kvalet om jag ska se på Top Model eller Idol som sänds samtidigt... samma dilemma som gårdagen.. :) Blir väl en effektiv zappning som igår! vilka problem man kan ha... Livet är inte lätt inte..;)

Snart gjort klart första veckan på år tre på apotekarprogrammet, eftersom jag är ledig på fre och mån (lyxstart). Imorgon ska jag labba med tarmar, kul kul.. Sen bär det av hemåt mot kga igen. Är bjuden på födelsedagsfest hos Linda i helgen, ska bli kul!

Lite ny design på bloggen nu, håller på för fullt och försöker lära mig det här med html koder...vilket inte är det lättaste att förstå sig på.

Nej nu börjat dilemmat så måste gå :D

Kommentarer
Postat av: Nicolaymerethe

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-12-16 @ 08:13:49
URL: http://nicolaymerethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0