Helgen i enstaka ord

Idag är det måndag. Ny vecka. Dålig uppdatering, jag vet. Finns så mycket annat att hitta på hela tiden:) Blir väl bättre när vädret blir grått och tråkigt.

I helgen har min Johan varit här och hälsat på mig, vi har haft en underbar helg! Här är helgen som gått i enstaka ord :)

Johan ♥
sol
promenad
hemmamiddag och mys
parkväll med bastu o bad, restaurangbesök och biljard
bakis pizza

Ja det var väl helgen i stora drag det... mycket mat... Lite träning... Men nu är det ny vecka och nya tag :) Började denna dagen med skola, sen en sväng på stan. Senare åkte vi ut till Skatås, ett jättefint ställe där jag aldrig varit tidigare. Där finns många motionsspår med massa skog och sjöar runt omkring, såå fint! Hur kan jag ha missat detta fina ställe. Vi joggade en runda på 8 km. Det är så fint ute nu alltså, så soligt och så mycket färger! Nice.....

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0