trött...

Nu är jag åter tillbaka till Göteborg. Har varit en mysig helg i Karlskoga, har träffat Johan, familjen och vänner! Blev inte av att jag gick på releasepartyt då ingen ville följa med mig :( Jag kände inte för att gå dit helt själv. Blev istället myys hemma! I lördags mötte jag upp några kompisar på en restaurang/krog där de skulle äta... Det var meningen att jag skulle ta en öl och sedan gå hem... Kvällen slutade dock på statt efter jag druckit betydligt mycke mer än en öl :)

Känns lite som lugnet före stormen just nu... På tis är det två veckor kvar till tenta.. Det betyder att jag MÅSTE sätta igång med pluggandet. Inga ursäkter i världen finns (men jag kommer nog på några iaf ska ni se). I helgen har jag kommit så långt att jag plockat upp papprena ur väskan och lagt dem på biljardbordet....det var väl flitigt? ;)

Har just kollat på sista avsnittet någonsin av OC...Gillade faktiskt slutet, även om de hade tryckt ihop väldigt mycket i ett litet avsnitt... Men nu är "cirkeln sluten" iaf som de sa på tv :D


Bjuder på en bild från vår pool på Bali (kommer fler snart)
image39

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig bild!
ja sätt igång med pluggandet nu annika ;)
ses ikväll!
krams

2007-05-21 @ 09:37:08
URL: http://malinminelli.blogg.se
Postat av: Helena

Härlig bild!
lycka till med pluggandet inför tentan! =)
tack för senast!!!
I morgon åker jag till sverige igen. vi hörs då! ;)
puuusss

2007-05-25 @ 22:55:03
URL: http://dulsian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0