onsdag... och gårdagen..

Hej hopp... Blir ett snabbt inlägg för alldeles strax börjar höjdhoppsfinalen med bland andra Stefan Holm och Linus Thörnblad... Och det kan man ju inte missa! Hoppas det går bra för dom!
Igår krånglade bloggen så det blev inget inlägg, men hade i alla fall en riktigt bra dag. Träffade Pernilla (och en pussandes Lennox ;) ) på förmiddagen och på kvällen träffade jag Linda. Vi gick en promenad och gjorde varma mackor, så mysigt :)
Idag är det onsdag, det är härligt väder ute. Soligt och frisk luft. Inatt när jag gick hem från Linda var det dock bara 4 grader ute! brrr vad kylan kom fort! Ikväll blir det dans igen, men innan dess måste jag hinnna med lite städning, tvättning mm! Har hur mycket som helst att packa!

Snart kommer jag ju som sagt ner till Göteborg och kan då äntligen lägga in egna bilder igen....nice...

Ha en bra onsdag! ♥

image65

Kommentarer
Postat av: Boyssmith

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2007-12-27 @ 15:43:33
URL: http://boyssmith.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0