påsken

Hej allihopa (alla 2, eller hur många ni nu är som läser min betydelsefulla blogg;) )! Har inte skrivit på ett tag nu, har haft fullt upp :) Påsken firades hemma i Karlskoga med familj, vänner och Johan (och vovsan såklart!). Det var hur kul som helst o träffa alla igen! Tack för en rolig påsk!
Han med en utgång hemma i kga också! Kvällen började med att  Helena lagade mat, i ett väldans tempo med en väldans energi ;) Hon var helt galen i köket...hehe.. Maten blev jättegod bortsett från den brända potatissalladen då:D Kvällen forsatte hemma hos Emma, var så länge sen jag träffade alla där!! Sen blev det statt.

Nu är jag tillbaka i Göteborg igen och nedräkningen har startat inför Indonesienresan! Inte alls långt kvar nu, åker ju nästa onsdag! hmm massa jag ska hinna med innan dess...

ojoj vad slapp kursen som jag läser nu är... kom tillbaka på tis efter påsk för tre intensiva dagar i skolan men så blev det inte. Vi fick istället "ledigt" från idag torsdag till nästa tisdag. Såå nästan en hel veckas ledigt till.. Jag tackar jag. Sen går jag ju bara tis och halva ons innan vi reser iväg... Och när jag kommer hem från resan har jag nästan en veckas ledigt till...haha... känns knappt som jag går i skolan längre! Men vi fick tillbaka resultaten från förra tentan idag iaf... och.... VG på alla delar! Helt otroligt, det trodde jag faktiskt inte!!

Nu ska jag sluta pladdra och ta hand om tvätten....kuul...
Kommer lite bilder här från påsklovet!

image15

  

Förresten... Ingen har väl missat att det är soool och varmt ute idag antar jag :) Och att det ska bli jättevarmt och skönt hela helgen!!! härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0