fredag den 13e

Idag är det fredag den 13e...Någon som är skrockfull??:D Nope det där tror jag inte det minsta på, har haft en alldeles lysande dag hittils (peppar peppar..haha). 

Dagen började med ett hårt träningspass, core+40 min kondition. skönt att träna lite tidigare på dagen för ovanlighetens skull. Sedan bar det av mot soliga avenyn för att uträtta lite ärenden. Har fixat det mesta för resan nu, usch vad dyrt det är med solkräm!! upprörande....
Har fått en tid för nagelförlängning nu! ska göra det på mån!! Ska bli skoj o testa på... ujuj vad fina naglar jag kommer att ha på brölloppet:D

nej nu ska jag städa lite innan jag tar fredag kväll.. (vilket innebär slappa framför tvn) Imorgon ska jag möta upp Pia på stan och sen ska jag följa med henne på kalas på kvällen :D

För någon dag sen upptäckte jag dessa små söta blommor på min gröna växt. Jag blev upprörd och undrade vad de gjorde på min gröna växt. Sofia lugnade mig med att säga att den bara blommade. hm. jaja söta är blommorna iaf! Ser ut som små stjärnor.
image22


Gick inte att infoga någon bild just nu men kommer senare om blogg.se fungerar bättre då.

Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Falklotte

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2009-01-05 @ 08:50:25
URL: http://falklotte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0