Seg start och träningssug!

Seg start på denna dag. Skulle ju komma upp tidigt för att få lite skolarbete gjort. Men alldeles för få timmars sömn de senaste nätterna tog ut sin rätt och jag orkade inte upp. Sov till 10! Nu sitter jag här och har precis lyckats börja med den sista rättningen av rapporten, inte mycket kvar nu! Ska snart pallra mig iväg och träna en sväng, har upptäckt ett friskis och svettis ca 10 minuters promenad från vår lägenhet! Och jag har träningssug som aldrig förr! Vill komma igång igen! Men först, kaffe och lite plugg!

God förmiddag från mig! (Obs någon månad gammalt kort)

Kommentarer
Postat av: Helena

Tjoho snart är vi klara med rapport/uppsats! :D på ons ska jag lämna in. det blir en händelserik helg i form av plugg......



sen kan vi känna oss fria ett tag! min nästa kurs (Pedagogik D) börjar några dagar efter ventileringen... YIHA! :)



hoppas också vi ses snart! om du är sugen på skidåkning, kom till gävle! just nu -20, hm. hoppas tempen stiger snart...!



kramar från din trogne gamle skojare. :)

2010-01-08 @ 11:08:37
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0