Måndag och ledig!

Måndag och ny vecka. Detta innebär ledighet för min del! Trots ledighet och förkylning har jag en del saker att ta tag i:

♥Träna (om förkylningen tillåter)
♥Ringa apoteket jag ska praktisera på
♥Beställa klipptid
♥Packa upp en massa saker i lägenheten - komma i ordning!
♥Leta reda på tvättstugan i huset

Snabba Cash var en mycket bra (men hemsk) film. Absolut sevärd. Får dock lite småpanik av grymma slagsmål på film där de bara slår och sparkar tills personen är medvetslös (eller död).
Efter bion igår kom mor och far förbi och hälsade på. Vi åt kyckling fajitas, pratade o kollade lägenheten :)

Nej nu är det dags att sluta lata sig och ta tag i dagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som ett brev på posten? Du trodde väl inte att du skulle kunna spendera nästan en hel vecka i min närhet utan att bli förkyld=)

2010-01-18 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0