Lättnad!

Ni fattar inte vilken skön känsla jag går omkring med idag. Jag har äntligen hållt min exjobbspresentation här i Göteborg + att jag skrivit ut den 100% färdiga rapporten som jag ska lämna in i morgon. Känns otroligt skönt att det är över efter allt jobb och slit. Jag har verkligen kämpat hårt sista tiden och det känns! Jag är helt slut! Nu ska det bli riktigt härligt att få några veckors ledigt innan praktiken sätter igång den 1a februari (vilket jag verkligen ser fram mot!). Presentationen gick bra (även om jag var nervös) och jag kunde svara på alla frågor jag fick. Har varit en otroligt givande dag, var så intressant att lyssna på alla andras presentationer och sååå kul att träffa alla igen!
Dagen avslutades med en runda på stan med Caroline och nu på kvällen har Pia och jag ätit sallader från Paprika, bakat kladdkaka o bara softat framför tvn! Perfekt avslutning på en lång dag!

Nej nu är det dags för sängen, kämpar med att hålla ögonen öppna just nu!
Imorgon ska jag iväg till skolan en sväng för att lyssna på lite fler presentationer sen blir det att gå ut och fira på kvällen med vännerna! Härligt! På fredag bär det av mot Karlstad och Johan igen♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis grattis grattis!!! Jo jag förstår nog hur du känner. Ännu är jag inte där. ska lämna in imorrn. JAG DÖR AV LÄNGTAN NU TROR JAG!!! :D men det känns som att det kommer bli bra.



sov sött min vän och njut av din ledighet!

kramar

2010-01-13 @ 23:57:06
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Melina

svar:tack! nu är jag o bloggen tillbaka igen.

2010-01-14 @ 14:25:51
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0