Jobb + djur"liv"

Sitter på jobbet och får inte mycket gjort. Suck. Trodde att jag skulle få en patient idag men icke. Det är såhär verkligheten är med kliniska projekt. Man måste vara beredd hela tiden på att det kanske finns patienter inne. Sen är det inte speciellt ofta som det faktiskt går vägen. Aja bara att "hoppas" på att det finns någon imorgon istället. Lite konstigt att hoppas på att det ska finnas någon som fått blodförgiftning dock, hehe.
Här kommer lite bilder på djur"livet" på Stradbroke Island. Förrutom koalorna var de flesta djur vi såg döda. Hm...Ni ser även en lite rolig lifeguard bild från den vackra stranden där vi badade!

Upp vä: En mycket gammal och död sköldpadda. Upp hö: Till och med varningsskyltarna är söta.
Ner vä: Lifeguard på stranden vi badade. Ner hö: koala!!! Bilden är jättedålig men jag lovar, det är en livs levande (dock sovande) koala!



Död (blås?)fisk. Haha kolla in pussmunnen!


Nepp back to rapporten.... Hoppas ni har det bra där hemma! Skriv gärna och uppdatera mig om vad som händer :) Då blir jag glad :)

Kommentarer
Postat av: Jovana

En uppdatering från din kära sängkamrat:

Sitter i bibblan nu, gick till min föreläsning och satte mig ner för att vänta in läraren som vägrade säga igår om han skulle strejka eller inte. Efter ett par minuter kommer han med en liten lapp för att sätta upp på dörren, ler mot mig och säger att det inte blir någon föreläsning.

Jag ville trycka upp min dyrbara mac i hans fula tryne.

Hoppas det går bra på jobbet!

2009-09-16 @ 03:28:32
Postat av: Pernillamariaa

Sv; Hihi javisst är vi=)



Åh va söt blåsfisken var, även om den var död.

Va spännande d är att läsa om ditt äventyr, vill också!!!

Här hemma händer d inte så mkt, eller jo d gör d väl. Har fullt upp med skolan just nu, men jobbigt att sitta o plugga när man är sjuk=/ Älsklingen och jag har fått värsta nytändningen och d är underbart=) Förutom d så är det som vanligt här hemma=)



Miss u!

2009-09-16 @ 22:13:39
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Väldigt härliga bilder!!! Vilket paradis! hoppas att du får en patient snart. KRAM!

2009-09-17 @ 08:47:49
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0