Happy Days

Tänk så kul man kan ha på vägen hem från krogen... Speciellt när man tar strandvägen hem :) De här bilderna är tagna av Kristin i Surfers Paradise!





Jag har precis druckit lite kaffe och ska nu fortsätta att skriva på min rapport. Senare blir det en liten paus och promenad ner till stan (viktigt med pausar!). Har även hunnit med träning och tvättning idag samt ätit av den enormt goda räkgrytan vi gjorde till middag igår. Det receptet ska jag spara :)

Nej plugga var det ja....
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Heej... Farligt att läsa din blogg såhär tidigt på morgonen. Nu vill jag ju inte gå ut i vårt kalla höstväder. haha... du springer runt med klänning och kjol, här är vi glada om det räcker med ett par tjocka strumpbyxor under :)

Nu ska jag ta en dusch och käka nåt gott!



Puss och kram till dig

2009-09-15 @ 07:40:42
URL: http://lindamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Glada bilder :)

2009-09-18 @ 03:29:28
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0