Ta mig tillbaka!

Sitter och smuttar på en kopp kaffe, pluggar lite, kollar lite på bilderna från Fiji. Åhh längtar redan tillbaka till det avslappande livet vi levde där! Ta mig tillbaka, nu! Ge mig fler vackra solnedgångar, vita stränder och vajande palmer! Ok, inte för att det är så tokigt här i Brisbane heller, men bra mycket stressigare!



Åhh en våg av hemlängtan drog över mig tidigare idag. Dels skypade jag med Johan, sen skickade pappa bilder på lilla ögonstenen Linneá, min brorsdotter. Hon växer så otroligt fort och det är så tråkigt att missa så mycket av hennes första halvår:( Längtar efter er där hemma!!!!!

Kommentarer
Postat av: Melina

sv:tack :)

härlig bild

2009-10-09 @ 08:35:47
URL: http://mmelina.se
Postat av: Helena

åååh fy tusan vilken bra bild på dig!!! som en tavla. kan du inte lägga upp lite bilder på Linnéa? eller maila mig! jag är så nyfiken. :) kramar

2009-10-12 @ 17:15:42
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0