Helgen som varit

Förra veckan hade jag fruktansvärt mycket att göra vad gäller projektet. Blev tidiga mornar och sena kvällar. Mycket press och stress så det var extra skönt när fredagen äntligen kom! Helgen har spenderats här i Brisbane och vi har inte gjort något särskilt. Blivit två utekvällar, i fredags var vi och lyssnade på ett band i the valley och igår blev det utgång med en massa dans. I fredags var jag på ett välbehövligt besök hos frisören. Kapade av nästan en decimeter! Så slitet av allt solande och badande. Har även hunnit med en heldag på stan med Jovana. Vi åt god sushi (det är sjukt billigt här i jämförelse med Sverige!) och strosade omkring bland affärerna. Hittade dock inte så mycket, sen vill jag ju spara lite inför Sydney resan nästa helg!

Här får ni lite bilder från min söndag... Har slöat uppe vid poolen och läst en massa (Eclipse, tredje boken i Twilight serien! Jag älskar dom!), sedan blev det glass och film - Hot Fuzz. Lyckades pallra mig iväg och träna nu på kvällskvisten också, blev löpträning på bandet och lite styrka :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Måste ladda inför morgondagen som ska spenderas på lab! Nu har ni där hemma förresten växlat till vintertid, nu skiljer det hela 9 timmar mellan oss...



Kramar från ett soligt Brisbane :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va härligt det låter att kunna ligga vid en pool en vanlig söndag=)

2009-10-26 @ 11:06:29
Postat av: felicia

läser du boken på svenska eller engelska?

jag har läst alla böcker på svenska och engelska flera gånger om men dom på svenska är hemskt dåligt översatta

söt blogg

hugs

2009-10-26 @ 13:52:48
URL: http://diamondink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0