Härliga fredag!

Det känns ovanligt skönt att det är fredag idag. Det har varit en trög vecka med projektet och det känns som jag bara står stilla och trampar på samma ställe. Jag började min fredag med en sovmorgon till kl 9, så skönt. Efter grötfrukost och lite mailande/plugg blev det träning. Springning + gym. Kändes behövligt. Nu är det snart lunchdags och därefter funderar jag på att ta på mig bikinin och lägga mig på taket och sola och läsa lite artiklar... Fredag = lyxplugg? :) Måste verkligen ta tag i mig själv och ringa en frisör idag också. Mitt hår är som ett trasselsudd efter alla dessa salta bad.
Igår bjöd vi en amerikansk kompis till oss på middag här hemma och hyrde film. Det blev "I now pronounce you Chuck and Larry". En smårolig och galen komedi med Adam Sandler och Kevin James i huvudrollerna.

Planerna för helgen är inte så många vilket känns skönt. Ikväll blir det kanske häng på något trevligt café och imorgon ska jag på inflyttningsfest/barbeque hemma hos Camilla som har hus några mil utanför Brisbane.

Nej nu, LUNCH! Blir rester från gårdagens lyckade kycklingwok tror jag bestämt...

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0