Box och gratis middag på schemat

Tisdag idag vilket innebär boxning. Näst sista lektionen. Nästa vecka är det dags för det fruktade mötet i ringen. Känner mig lite mörbultad idag efter träning igår men det ska nog gå bra bara man kommer igång.
Sitter och försöker få lite skrivet på uppsatsen hemifrån samtidigt som jag tvättar. Efter boxningen ikväll ska vi iväg på en gratis middag för internationella studenter på en restaurang vid floden. Ska bli mysigt. Gratis är alltid gott :)

Bjuder på en dagens typ... Fast för några dagar sen...På jobbet. Starbucks iskaffe är såå gott! Idag får jag dock nöja mig med en vanlig hemmagjord kopp kaffe.



Bilderna från Noosa kommer! Ska bara få lite ordning på dem först!

Kramar från mig ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg.

Hoppas du får en bra dag!

Kram

2009-10-20 @ 14:10:31
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0