Första advent i 35 gradig värme

Så var det första advent. Här är det som vilken annan söndag som helst. Har firat dagen med en långpromenad med Hanna (vi höll på att smälta bort!) och en stunds solande/badande uppe vid poolen. Jag har nu antagit en lite smårosa nyans. Min bränna från Fiji är som bortblåst, bara att börja om igen :) Utöver dessa aktiviteter så har jag såklart jobbat med min rapport. Börja arta sig nu. Men en del kvar, bara att kämpa på. Intalar mig att snaaart är det klart. På tisdag anländer mor och far i Brisbane. Ska bli såå kul att träffa dem igen!

Nej nu ska jag fokusera på rapporten. Bara några timmar till. KämpaKämpa.

Kram till er alla där hemma! Hoppas ni har en mysig första advent och ni hittat julkänslan! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

sicken fin bloggdesign!

hur är allt med dej?

kram

2009-12-05 @ 21:27:20
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Lisa H

UPdate!!! När kommer du hem? inte långt kvar antar jag. Hoppas allt är bra nu när du har besök o allt. Ska bli så kul när du kommer hem. Kramar

2009-12-08 @ 17:11:50
Postat av: Helena

Längtar också tills du kommer hem!!! hoppas du har det toppenhärligt med mamsi och pappsi.



STOR VARM KRAM!

2009-12-09 @ 13:32:12
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0