Kämpar på...

Har varit fortsatt hektiska dagar med projektet därav lite dålig uppdatering. Gör inte så mycket mer än pluggar, äter och sover. Försöker även klämma in något litet träningspass och nån film där emellan också för att liva upp tillvaron lite. Kämpar hårt för att hinna bli klar till 1a december. Ser ok ut, men fortfarande mycket jobb kvar!
Börjar känna en liten längtan hem, till julen och till alla nära och kära. Längtar faktiskt även lite efter vintern! Speciellt idag då det är värmebölja här med ca 38 grader varmt.

Slänger in lite bilder som inte har hunnit visats...Tack Kristin för lånet :)
Alla tjejorna i Sydney, på fredag kommer de flesta hem till oss för lite Barbeque och fest! Sista festen tillsammans! Känns sorgligt...


Titta vilken sötnos vi fick syn på när vi var i Noosa för några veckor sedan! <3 Trött såklart!




Jag i full fart med kameran... :)


Nej nu ska jag fortsätta att bråka med min rapport!

LISA, nu är det du som loggar in på skype och ringer mig omedelbart (är vanligtvis inloggad mellan kl. 00.00-13.00 med lite avbrott), säger man A får man säga B.... ;)

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Melina

härliga pics.

2009-11-17 @ 09:33:08
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0