Busy me...

Verkligen massor att göra med projektet just nu. Därav den dåliga uppdateringen! Har möte med min handledare och chefen i eftermiddag, innan dess ska en del jobb slutföras. Sitter och sörplar på mitt morgonkaffe och känner mig småstressad. Borde jobba och inte blogga :) Helgen bestod mest av att plugg, träning och filmtittande. Skönt med en lugn helg efter förra helgens bravader!
Johan ska i denna vecka kolla på en lägenhet till oss i Karlstad! Åh hoppas den är fin och att vi får den! Längtar tills vi får flytta ihop igen♥
Mammas och pappas besök närmar sig med stormsteg, ska bli så kul att få hit dem! Hoppas bara att jag känner mig hyffsat klar med rapporten vid det laget...
Nej fortsätta var det ja...

Bild tagen av Kristin, jag försöker mig på ett killer face (HAHA!) innan min första match i ringen. Ser ni hur motståndaren smyger sig på mig? Hehe... Vem skulle egentligen våga sig på mig när jag ser så farlig ut?
`

Vill ni se fler bilder på hur kampen eg gick?? Jag lever ju iaf, det är ju ett bra tecken.
Kramkram!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehehe!! Stenhård ser du ut ;P

2009-11-10 @ 23:34:17
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0