Bra möte och lite Sydney fest bilder!

Lunchrast på jobbet. Då passar jag på att knåpa ihop ett litet blogginlägg. Har haft ett fantastiskt bra möte med min handledare idag, känns som jag är på banan igen och jag har MASSOR att göra tills nästa vecka. Känns väldigt bra och han var mer än nöjd med vad jag åstadkommit under de veckor han har varit borta! Han bjöd med mig ut på hans segelbåt för en tur nästa vecka, åh vad härligt! Jag tackar verkligen inte nej till en eftermiddag på havet!

Vad händer annars då...
Har druckit så mycket kaffe att jag är helt skakis
Ska träna i eftermiddag (dåliga samvetet från helgen som påverkar mig kanske...?)
Just nu pågår Melbourne races (cup?) vilket innebär festligheter i hela Australien.
Igår var jag och fikade på ett mysigt café vid floden med Jovana och vår amerikanska vän Lindsay, mycket trevligt.
Till våren blir det KIL och apotekspraktik som gäller (komiskt?). Johan och jag letar lägenhet i Karlstad! ♥

Nej åter till studierna! Här kommer några festbilder från helgen, har fortfarande hur mycket bilder som helst att visa, ni får se några lite då och då :)

Jag och mina roomisar hade verkligen en tokrolig helg tillsammans! Tänk att det är så kort tid kvar, kommer sakna er!!!!!!!♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Ååååh grattis till praktiken i Kil! Karlstad, det blir ju toppen! :D GRATTIS IGEN! lite avundsjuk på seglingen måste jag erkänna... STOR KRAM

2009-11-04 @ 11:08:52
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Emma

tänk vad fort det går, tyckte det var nyss jag läste att du skulle åka till australien!

2009-11-04 @ 15:15:46
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: malin

JAA! klart jag ska med och se bounce! det är ju en självklarhet!;D



så kul att du lägger ut en massa bilder (och text), känns verkligen som man hänger med i ditt liv därborta. ska bli så kul och träffas när du är tillbaka! helena pratade ngt om juldagen och statt och att vi ev kanske skunna kunna festa ihop innan? har du några tankar kring det i nuläget?



KRAM

2009-11-04 @ 23:30:57
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0