Sovmorgon & Ny kurs

Började denna vecka med en härlig sovmorgon. Kändes behövligt efter mina bravader i helgen. Nu ska jag strax iväg på introduktion + föreläsning i den nya kursen, toxikologi. Blir nog intressant och ett högt tempo. Men man börjar ju se slutet nu i alla fall. Inte många kurser kvar! Tänk att det inte är såå långt kvar tills jag är färdigutbildad (!)
Efter skolan blir det träning, troligen löpträning eller dans! Måste även få ordning på mina matvanor igen efter tentaperioden. Blev alldeles för mycket godis och dålig mat. Nu är det inget godis/liknande på veckorna som gäller igen!!!

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh va skönt att ha dig tillbaka gumman=)

2009-03-03 @ 12:34:54
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0