Sköna söndag


En arbetande Johan och en ofixad men glad Annika.

Har haft en skön söndag och hunnit med en hel del saker. Var som sagt hemma i Johans föräldrars hus och klippte häcken. Johan klippte och jag krattade. Solen sken så det va skönt att vara ute och greja! När vi var klara där åkte vi ut till Picasso, Kristinehamn och köpte glass (såklart). Min favoritsmak är helt klart saltlakrits!! Finns ingen godare glass!
Utöver detta har jag även hunnit med middag här hemma, cykeldäck lagning (ok jag tittade mest på), läsning och en springtur!
Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och äta lite kvällsmat! Kanske återkommer om någon timme :)
Kram på er!


Väldigt stor glass!

Kommentarer
Postat av: m

mmm glass!



Kram till dig!

2009-07-14 @ 11:19:26
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0