packar,tvättar,pluggar,plockar....

Håller på för fullt här hemma med alla förberedelser! Allt som behövs är iaf inhandlat och klart. Så det är bara att slänga ner allt i en resväska, eller? Hmm vet dock inte hur jag ska få ihop detta, väskan får väga max 23 kg och jag ska vara borta i 5 månader. Minst fem par skor har jag som jag ska packa ner. Jag har en tendens att packa en väska som väger över 20 kg bara jag ska åka på en charterresa en vecka. Aja får intala mig att det mesta finns att köpa där. Desto mindre jag tar med mig, desto mer får jag shoppa! Det låter ju bra.

Nu ska jag åka till mormor och fika och säga hejdå!
Kommer förresten att blogga under min Australien vistelse, så följ gärna mitt äventyr här :)
Kram från mig ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Men guuud va roligt!

Hur länge ska du vara där?

Kramar

2009-07-29 @ 00:46:43
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Haha, känner igen det där med packningen... Funderar också på hur sjutton det ska gå att få ner allt man vill ha med på ynka 23 kg... Kul att vi åker typ samma väg iallafall =) Kram!

2009-07-29 @ 07:38:10
URL: http://charliesanglar.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ååh, fasiken va kul Annika! Och ingen dåligt lyxig lägenhet, där kommer du nog stortrivas! Jag minns så väl den där känslan dagarna innan man ska åka. Andra sidan jorden, det är liksom lite svårt att greppa. Men Australien är ett underbart land, jag drömmer mej tillbaka varje dag!=) Ta hand om dej där nere och lycka till! Vinner jag på lotto kommer jag och hälsar på dej=) Kramar, Angelica

2009-07-29 @ 07:49:06
Postat av: Helena

Vad kul att du ska blogga där nerifrån - det ser jag fram emot! :D



lycka till med packandet. ;)



ring snart!



KRAM

2009-07-29 @ 12:01:53
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vet, skriv en lista på allt du ska ha med dig så blir det lättare att packa o så ser du att du har fått med dig allt som du vill, men du måste ju också skriva en lista på en lista av allt du ska skriva på din lista så du inte glömmer något på listan..hmm låter väl inte så krongligt=) hehe

2009-07-29 @ 16:05:50
Postat av: SOFHIE

Sv; Åh tack sötnos!

Ja jätteskönt! & lite ledighet hinner jag få.. hela 20 dagar innan skolan börjar igen.^^

Händer under din sommar då? :)

2009-07-29 @ 18:04:05
URL: http://iemells.blogg.se/
Postat av: Annika

Svar: Lisa: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, tönt;)

Angelica: Hoppas du vinner på lotto:) ska hålla tummarna:) Kramar!

2009-07-29 @ 22:35:39
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0