Redan fjärde advent...



..Eller ja, hemma i Sverige är det iaf fortfarande fjärde advent. Här i Aus har den dagen redan passerat och jag sitter och äter min måndag morgon gröt. Ska iväg till kontoret idag och sortera ut alla papper och jobba lite med rapporten. Sen blir det lunch med mina handledare + några till. Tänk bara två dagar kvar här i Brisbane. Märklig känsla! Snart är jag på svensk mark igen!

Nej nu ska jag ta tag i dagen och springa iväg till tåget! Hoppas ni har haft en mysig fjärde advent! Här var det som vilken söndag som helst.

Kommentarer
Postat av: laban

Välkommen hem! 10 minus och massa snö, nu ska jag till jobbet. kram bror

2009-12-22 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0