I vårt vackra vita vinterland






Några foton från dagens promenad. Snacka om kontraster, för några dagar sedan befann jag mig på andra sidan jordklotet i 35 gradig värme och nu är jag hemma i detta vinterland. Känns otroligt skönt att vara hemma igen! Blev en lugn julafton hemma med Johan, mamma och pappa. Julbord och lite bytande av klappar. Sen somnade jag som en stock i soffan. Var trött efter den långa resan och tidsomställningen. På juldagen var det middagsbjudning hemma hos oss för kusinerna, kul att träffa alla igen! Sen blev det fest på kvällen och utgång! Under annandagen var Johan och jag i Karlstad och kikade lite på mellandagsrean och besökte vår nya lägenhet. Ska bli så mysigt att flytta ihop igen!! Blir nog inflytt till helgen. Det var en kort resumé från min julhelg det :)

Nu ska jag pilla lite med min nya Iphone (julklapp från världens bästa älskling) och sen blir det nog ett varmt bad, är sjukt frusen! Det ska ju förresten bli ännu kallare under morgondagen, 20 minus! :/

Hoppas ni haft en mysig julhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0