Exjobbspresentationen avklarad!

Åh vilken lättnad att ha exjobbspresentationen ur vägen! Kändes inget vidare igår kväll direkt. Gick upp klockan 6 imorse för att hinna träna och fixa med presentationen så känner mig ganska sliten nu. Det gick i alla fall superbra och jag kikade knappt på mina fusklappar alls! Fick mycket beröm efteråt!
Efter redovisandet åkte jag och Zhanni in till stan o strosade runt lite och åt lunch. Sen blev det någon timmes sol, bad och en massa prat uppe vid poolen. Efter detta var jag helt slut och somnade i soffan!
Imorgon ska jag uppe supertidigt igen, då bär det av mot Surfers Paradise för surflektion! Håll tummarna för att jag kommer hem hel och välbehållen :)

Surfers, augusti


Förresten så verkar det ordna sig med hemresan! Jag var tydligen redan ombokad till ett annat företag! Bara sista biten från London-Stockholm som är lite av ett mysterie, men det ska väl ordna sig det med!
Nej nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon!

KramKram från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0