Uppdatering!

Oj vad fort tiden går! Och oj vad dålig jag varit på att uppdatera! Liten uppdatering om vad som hänt senaste veckan kommer här:
*SOL! VÅR!
*Mycket träning!
*För lite plugg
*Tacokväll med världens bästa Lisa! Så kul att träffas igen!
*Årets första grillning + lite oplanerad fest :)
*Medicinarespexet (superroligt!)
*Stan + glass! Handlat födesedagspresenter, många som fyller år nu i april!

Idag söndag har det inte varit lika soligt som övriga veckan men det blev ändå en tur ut till Skatås med Pia och Jonas mfl där vi promenerade milen. Skönt att komma ut dit! Nu ligger en thaigryta (som för övrigt blev mycket god) och vilar i magen på mig och jag ska nog bädda ner mig i soffan och titta på några vänneravsnitt. Skön söndag =)
Tänkte ta tag i utrensning av garderoben men får se om jag orkar.
I brist på nytagna bilder så bjuder på några tagna förra våren. De är bland annat från Liseberg, påsk hemma i Kga och grillkvällar!



Lite varmare på dessa bilder än vad det är nu dock, men snart så, snaart!
Hoppas ni haft en härlig helg i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0