Lyxfällan

image345

Sitter och tittar på Lyxfällan. Ett mycket bra program enligt mig. Har faktiskt inte tittat på tv alls mycket på senaste tiden (kors i taket) men försöker att inte missa detta program. Bra att folk får hjälp! Kan inte förstå hur man kan leva så mycket över sina tillgångar alltså. Visst jag älskar att shoppa lite då och de men jag har verkligen stenkoll på hur mycket pengar jag gör över med. Jag har spärrar som säger att jag får inte ha mindre än si och så mycket på kontot.. Har ni koll på er ekonomi eller är ni fall för kommande säsonger av Lyxfällan kanske?:) spara eller slösa? jag är nog en blandning... Ett racemat alltså... (kemiskt skämt, ja jag är lite skadad).

Varit en bra pluggdag idag, hade så mycket spring i benen när jag kom hem efter att ha suttit still en hel dag så det blev en springtur i solen. Vädret måste ha lyssnat på mina kommandon, för idag har solen skinit från en klarblå himmel och värmen är tillbaka! yeey...


Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Ja fåglar är fanken lite scary! Men du, bara fråga om hjälp and I will do my best!

Mvh Little Peaché

2008-05-22 @ 22:54:19
URL: http://littlepeache.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0