überlycklig!!!

Jag fattar inte riktigt hur det gick till men jag klarade tydligen tentan!!!! Lycka säger jag bara.... Ingen mer organisk kemi!!!! de måste rättat snällt, även om 40% av klassen inte klarade sig... Åhh jag är så glad,så glad, så glad!! haha.... Nu blir det ett jäkla firande imorgon!! Ska ju till make-up store imorgon sen blir det partyyyy!

Idag har allt gått i ett. Började med träning, sen har jag varit på stan ganska länge (shoppade lite igår, kanske visar senare), tvättat och solat. Snart ska jag upp till Malin och göra varma mackor o fruktsallad och kolla på Let's Dance finalen, vilka vinner tror ni? Jag tror jag vet.... =)

              image191

Kommentarer
Postat av: lisa

jag är inte förvånad att du klarade tentan, du är ju min smartaste vän:)

2008-04-01 @ 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0