Godnatt från mig!

ojojoj vad trött jag är. Den här dagen har verkligen gått i ett. Efter jobbet blev det som sagt en löparrunda med Karin, gick bra idag! Sen var det bara att kasta sig in i duschen och göra sig iordning för att sedan sticka ner på stan och möta Linda och Madde. Är ju Karlskogafesten här i stan just nu med en massa artister. Vi käkade lite och såg på värmlandspojkarna och lite av the Poodles. Kul men jag höll verkligen på att förfrysa! Nu sitter jag här påpackad med massa kläder och har sörplat i mig massa varmt te. Värme kom till mig nuu!!

Ska krypa ner under mitt täcke i min ensamma säng nu och försöka att inte drömma mardrömmar om orcher (såg lite av slutet på Sagan om ringen precis) :)

Sov sött nu kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Karin

hihi

Tack ja det va tanken =)

Tyckte du om festen då?

Sj jobbade jag i baren men det va ganska så dött.

Jag trodde bara det va jag som va rädd för äckliga orcher! ASG


Ha d fint!

2008-06-27 @ 03:53:43
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0