Mycket att se fram mot!

Blev en seg start på dagen imorse.. Segt att börja en ny kurs såhär direkt efter en avslutad. Min hjärna vill inte riktigt ta in ny information än. Kämpade mig iaf genom dagens föreläsningar (var lite smått bakis också, kan ha bidragit till min trötthet kanske? =)) för att sedan åka hem och sova.... Tvättat,städat, varit på stan och shoppat lite... Gjort sånt som jag inte hunnit med de senaste två veckorna!
Imorgon kommer Helena och Kalle och hälsar på, ska bli kul! Och i helgen kommer Johan♥ Mycket att se fram mot nu alltså!!

Nu ska jag vika tvätt, städa klart och sen sova!

Förresten, har blivit bjuden på nyårspartaj... Det är totalförbjudet att ha svart på sig! Vi ska sätta färg på tillvaron :) Hmm svårt att hitta en färgglad klänning i dessa tider... Någon som har förslag kanske?


Kommentarer
Postat av: Michaelkristina

Sehr schon, gut gemacht

2010-04-21 @ 14:17:12
URL: http://michaelkristina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0