shopping-inlägg

oj oj om jag var varm förrut så är det inget mot vad jag är nu! Efter en 20 min promenad med Aida i skogen och sedan en nästan 2 timmars promenad med Pernilla och Lennox i den gassande solen är jag såå varm! Så härligt med värme ute, så ska inte klaga! Sitter nu framför datan med ett stort glas iskall pepsimax (mm finns det nåt bättre? :) Tack Pernilla för tipset ;) ) Ska snart ta en lång iskall dusch tror jag...
Blir mycket uppdateringar av bloggen nu, märks att jag inte har så mycket att göra. Det är ett himla bra tidsfördriv!

Har fått en fetisch (stavas?) på fina armband tror jag.... De här (från cocoo.se) hoppas jag snart ska bli mina...

image54  image55

Letar även efter en ny höstkappa... En lite kortare variant vill jag ha... Med stooor krage... Ungefär som den nedan från H&M..Men har inte hittat någon perfekt än..Nog med shoppingprat... Nu blir det en dusch.....

image56

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jackan var superfin=)
Den skulle passa dig perfekt!
Ses imorrn plytta.
kramr

2007-08-21 @ 15:04:10
URL: http://thisismylife.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0