På väg hem till mig

image62image63image64

Dessa bastoppar från American Apparel är på väg hem till mig :) Tänk vad man kan fynda på rean ;)
Idag är det söndag och det händer inte så mycket. Har ägnat i stort sett hela dagen framför friidrotts-VM, alltså en mkt seg söndag. Ska försöka pallra mig iväg ut på en liten springtur om en stund.. Om jag orkar vill säga...

♥♥♥♥♥♥

uppdatering: Orkade mig till sist ut på en springrunda (med Johan) på 6,5 km...ååhh vad skönt det är efteråt...Finns ingen skönare känsla alltså! var bara tvungen att berätta hur duktiga vi är. haha! Nu ska jag kolla vidare på Beck-sista vittnet! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Abdulkarolina

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-01-26 @ 08:55:39
URL: http://abdulkarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0