Bra dag!

Har varit en mycket bra dag idag! Var så varmt och skönt att Johan och jag bestämde oss för att åka till stranden för sol och bad. Men guu så kallt det var i vattnet! Lyckades doppa mig en gång iaf...
Kvällen har spenderats med Sandra och Emma, vi har grillat och sett på pirates of the caribbean 3, haft en riktig tjejkväll :)

åhh strax inleds friidrotts VM, 23.55 går det av stapeln. En stor händelse för mig som är sportintresserad :) Det inleds dock med maraton...vilket kanske inte är min favoritgren! Jobbigt  bara att det kommer att gå på nätterna och mornarna eftersom det är i Osaka, Japan. Nu får vi iaf vara med och heja på våra svenska medaljhopp!
               image58
image59             image60

Imorrn ska Johan och jag åka till äventyrsbadet Gustavsvik, åh blir som ett barn när jag kommer till sånna ställen! Så kuuuul!

Kommentarer
Postat av: Glennrita

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2008-08-25 @ 11:44:02
URL: http://glennrita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0