Redan fredag!

Virrigt med dagarna nu, kändes ju som det var helg nyss ju! Men skönt med fredag iaf. På söndag är det tillbaka till Göteborg som gäller. Har en både rolig och jobbig vecka framför mig. Ska hålla exjobbspresentation (=jobbigt) och träffa alla klasskompisar som jag inte träffat sen maj (=ROLIGT!).

Igår körde jag första träningspasset för året. Löpband och gym (virrigt med nytt gym!) + lång stretching. Känns i musklerna idag kan jag säga! Har en förmåga att köra på i samma tempo som om jag aldrig skulle ha haft något uppehåll vilket ofta resulterar i ganska kraftig träningsvärk. Blir så taggad när jag väl sätter igång!

Ikväll blir det mys i lägenheten med Johan. Lite godis kanske och någon bra film. Kanske introducerar Johan för "The Notebook". Jag älskar den filmen! Tror inte Johan skulle bli jätteimponerad dock, hehe.
Imorgon fyller min kära vän Pia hela 25 år! Tänk vad gamla vi blir detta år ;) Då bär det av till Kyrksten för att fira henne! Tror att pulka och korvgrillning stod på schemat? :)

Svenskt lösgodis = världens bästa! Godiset i Australien var äckligt!



Vad hittar ni på denna fredag?
Nu ska jag jobba med min presentation och sen blir det nog en promenad i det fina (kalla) vädret!


Kommentarer
Postat av: Helena

Oooh the notebook, vem blir inte imponerad av den? en underbar kärleksfilm om underbar kärlek, som vi nog alla drömmer om... :)



Ha det mysigt idag och lycka till med presentationen!!!



kramar

2010-01-09 @ 09:47:59
URL: http://ingivelser.blogg.s
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Svar: Åh Tackar! Glad jag blir :) Allt fint idag?

2010-01-09 @ 21:52:30
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0