Gott nytt tjugohundratio!

Första inlägget för året. Gott nytt år till alla mina läsare! Det nya året firades in här i Karlstad, Johan och jag lagade supergod middag hemma i nya lägenheten sedan mötte vi upp några vänner på nattklubben Tempel. En riktig rolig och mysig kväll som dock ledde till en mycket seg nyårsdag. Den spenderades mestadels i soffläge framför Wii och supermario :) Nu sitter jag i vårt nya kök och försöker få lite plugg gjort. Jag har ett grymt kaffesug (vi har inte hunnit handla hem så mycket än) så jag hoppas att Johan snart kommer tillbaka från Kil så vi kan åka o handla lite :)
Nej nu är det uppsatsrättande som gäller i några timmar!

Inga bilder togs på nyårsafton, men här är lite bilder från juldagen som söta Helena har tagit och fixat i ordning, hoppas det var ok att jag lånade dem!?



Kommentarer
Postat av: V I L J A

Svar: Tackar! :) Hur är det med dig idag då? :)

2010-01-03 @ 15:11:00
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Helena

Självklart! :)



När börjar praktiken?



Bilder från nya lägenheten vore kuL!



puss

2010-01-03 @ 15:12:58
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0