Fullt upp med exjobb!

Hej alla, lite dåligt med uppdatering de senaste dagarna. Det har en förklaring: exjobbsrapport. Har suttit och rättat, skrivit, designat poster och donat. Nu har jag äntligen fått iväg rapporten till min handledare igen + till min opponent. Fortfarande lite kvar att fixa men inte så mycket! Så nu kan jag fokusera på den muntliga presentationen som jag ska hålla nästa onsdag. Idag har jag utöver skolarbete hunnit fika med Helena och gått en runda på stan med Pernilla! Underbart kul att träffa dem igen! Sitter i detta nu och väntar på att Johan ska dyka upp så vi kan packa ihop lite saker och bege oss till vår lägenhet i Karlstad. Ledig dag för honom imorgon så då tänker jag också ta ledigt från allt vad skolarbete innebär!

Min söta kanadensiska vän Zhanni hade lagt ut dessa bilder på facebook från dagen då vi var och surfade i Surfers Paradise. Haha bilden högst upp till höger är så rolig! Åh vad jag saknar Zhanni!


Ps. Bilder från nya lägenheten kommer! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0