Dagens: Mot Gbg!


En kall promenad med Aida för någon vecka sedan. Jag ser road ut iaf!

Söndag idag. Inte många dagar tills hela mitt examensarbete är helt klart! På onsdag håller jag ju presentationen och ska i samband med den lämna in min 100% färdiga rapport. Och här kämpas det. Att man inte lär sig att göra saker I TID efter fyra och ett halvt års studier. Helt otroligt att man fortfarande gör allt i sista minuten! Det är som Johanna skrev på facebook, vi är nog obotoliga från detta fenomen. Så ett tips till alla er som går i pluggfunderingar/redan pluggar, var ute i god tid och slipp denna stress och press i slutet!!!
Med dagens visdomsord sagda så kan jag kanske skriva lite om helgen. Igår var jag hemma hos Pia och firade hennes 25 års dag. Var supermysigt och kvällen bjöd på mycket skratt och en underbart god middag!
Idag är det mot Gbg som gäller. Ska åka med Pia och Jonas och de är så snälla att de även låter mig bo där över redovisningarna. Så nu ska det packas och fixas på förmiddagen...

Är hur fint väder som helst ute idag! Solen skiner och det är faktiskt inte så kallt! Ska försöka hinna med en promenad med Aida i skogen innan vi åker. Även om jag är liite rädd för vargen/vargarna som just nu springer omkring i området :/ Blir att hålla vovvan kopplad!


Kommentarer
Postat av: Emmas Form

Usch vad läskigt med vargar :S

2010-01-10 @ 10:33:05
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0