Tur att jag inte läser juristlinjen!

Puh säger jag bara vilken tur att jag inte läser juristlinjen! För FY vad tråkigt det är att läsa lagar och författningar. Har bara läst ett par sidor utav totalt tre feta häften jag ska komma igenom. Hur ska detta gå? Det mesta känns dock som sunt förnuft skrivet i ett onödigt krångligt språk. Men för att lyckas få 80% rätt på tentan (krav för godkänt) krävs nog lite mer än sunt förnuft. Bara att nöta nöta nöta. Hata hata hata.

Det var dagens negativa det. Träningen gick i alla fall toppen, blev löpband och gym. Snart kommer Johan hem från jobbet, då blir det någon god middag och myskväll i soffan! ♥

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Trevlig helg!

2010-02-19 @ 16:28:56
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Tyckte det var ganska kul när jag läste JÖKEN :) förvaltningsrätten var dock inte kul ....

2010-02-20 @ 11:18:46
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0