Första praktikveckan avklarad!

Då var alltså första veckan på apoteket i Kil avklarad. Det har blivit mycket tidiga mornar och långa dagar (vilket jag inte är van vid!) därav inget bloggande denna vecka. Men jag kommer nog snart in i det och blir som vanligt igen, hehe. Jag har mest hållt på med varor och egenvård denna vecka vilket jag känner mig hyffsat säker på efter sommarjobbande på apotek. Men det är ju alltid lite lurigt att hitta allt när man kommer till ett nytt ställe. Nästa vecka ska jag iaf börja lära mig recept!
Idag är jag ledig då jag har egen studietid. Har en stor tenta i mars som jag måste plugga inför. Efter att ha gått upp halv 6 hela veckan var det skönt med sovmorgon! Vaknade dock pigg som tusan vid halv 9, skönt! Idag har jag en massa saker att göra. Städa, tvätta, träna, plugga... Blir nog ett danspass och lite löpband vad gäller träningen! Ikväll blir det en lugn kväll med Johan, någon bra film och kanske pizza :) 
Imorgon bär det av mot Uppsala till bror med familj! Ska bli sååå kul att träffa dem igen! Saknar dem som tusan!

Så, då vet ni var ni har mig :) Ska bättra mig på bloggfronten, är btw sugen på lite förändring av designen i bloggen, har haft denna länge nu.. Tåls att tänka på.
Hoppas ni får en bra helg♥

Bjuder på ett bildkollage.. Lite nytt och lite gammalt...


Kommentarer
Postat av: Carol

Hejsan!! Jag har en fråga!

Jag har sökt till apotekarpogrammet och har några frågor om det! Jag hade varit jätte tacksam om du skulle kunna hjälpa mig! Det är bara att skicka ett email till mig! Jag hoppas du inte tror att jag stalkar dig! Men jag googlade fram några bloggar, eftersom jag sökte just efter någon som läser/läst apotekare och så hamnade jag på din blogg! :P



Mvh

Carol

2010-10-03 @ 19:14:29
Postat av: Carol

Hejsan!! Jag har en fråga!

Jag har sökt till apotekarpogrammet och har några frågor om det! Jag hade varit jätte tacksam om du skulle kunna hjälpa mig! Det är bara att skicka ett email till mig! Jag hoppas du inte tror att jag stalkar dig! Men jag googlade fram några bloggar, eftersom jag sökte just efter någon som läser/läst apotekare och så hamnade jag på din blogg! :P



Mvh

Carol

2010-10-03 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0